Language settings
Language: English
Content: English
Invite friends to join XIHA Life: 50 XIHA Coins!
1. voikukka | 2007-06-26 | Finnish

Kiusaaminen johtuu varmaan siitä, että joku on himmee nörtti ja hikettäjä, joka vaan lukee koko ajan. Lesot ja semmoset räppi-ihmiset kiusaavat nörttejä hikettäjii. Kiusattua voisi auttaa silleen, että pyytää sitä kuuntelemaan räppii.

Siin' on poitsulla eväät elämään... smiley
2. ihmissusi | 2007-07-4 | Finnish
smiley Salli mun hihittää! Totta ja niin totta! Itsellä kiusaamiskokemus ala-asteelta, kun väläytin pitäväni kovasti kaloista ja lisäksi muista eläimistä...Etten syö lihakeittoa, koska siinä on lihaa. Olin muutenkin erilainen tyttö, kuuntelin Kissiä, Waspia ja Iron Maidenia. Toiset (tytöt) durandurania ja muuta paskaa. Heavy oli oikeaa musiikkia. Ja on muuten YHÄ!
Tuon taivaalliset välitin kiusaajistani! Mulla oli jo tuolloin kavereina poikia ja pelasimme tietsikkapelejä silloisella commondore 64:llä, joka oli tosi kova vehje siihen aikaan 80-luvulla. Ei voinut edes uneksua nykyisistä. Saati netistä.
-Jo muksumpana olin rumempi suustani, jos tarve vaati  ja jo silloin käskin tyttöjen "Vetää vitun päähänsä, josko helpottaisi"
..ÖÖH, olin aika kamala?
Mutta niin loppui kiusaaminenkin, lyhyeen.
Kuljin Iron Maiden selkälippu selässä edelleen ja siihen astisen elämäni suurin elämys oli nähdä KISS livenä! -Se oli rautaista ja se oli jotain ja on kyllä yhäkin. Ja edelleen vaan Kissiä(kin) dikkailen.
Nyt näistä kevytbändeistä HardRock - tasolla dikkailen Lordia ja kitaristi AMEN on epävirallinen jumalani! En voi muuta kuin suuresti ihailla.
Tässä tämä.
Tärkein sanoma on: Kiusaajille kampoihin!
3. ihmissusi | 2007-07-4 | Finnish
Nyt sitten aikuisemman kauniimpaa kieltä:

Ketään ei saa kiusata siksi, että mistä pitää. Jos pitää eri asioista.
Ketään ei saa kiusata siksi, että on omistautunut jollekin asialle.
Ketään ei saa kiusata siksi, että omaa toisenlaisen musiikkimaun, kuin valtaosa vaikka tytöistä. Ole ylpeä omasta maustasi ja pidä se!!

-Ennenmuuta, anna kiusaajillesi kampoihin ja kiusaaminen lakkaa lyhyeen, mutta tee se vakuuttavasti ja seiso asiasi takana.-

-Aikuisena oli alkuun työpaikkakiusaamisen alkua ilmassa mustien vaatteiden, metalmusafaniuden/HardRock takia ja oman leiman löi vielä kasvissyönti(vegaanius eli pisimmälle viety kasvissyönti) ja eläinrakkaus. Asiallisesti kerroin mistä on kysymys ja toki aikuiset ihmiset sen ymmärsivät..Ne vähät, jotka eivät ymmärtäneet jäivät ymmärtäneiden jalkoihin ja nämä samat ihmiset saarnasivat suvaitsevuutta ulkomaalaisia kohtaan! PeacePeace-usko oli itsellä tuolloin kovalla koetuksella.- Tuolloin elettiin vuotta 2001 ja kerroin Tosi Kovasta bändistä nimeltään LORDI, jonka levynkin aioin ostaa, kun tekevät sellaisen ja käynyt keikalla..Olin kovasti innoissani Lordista! Niillä on maskit ja aivan sairaan makeeta juttua ja musa uskomatonta vääntöä, sellaista kovaa rokkia!-Myöhemmin tuli käsite: HardRock.- Ei ihan heavya, mutta melkein. Ja kauhua riittää..Ovat aivan uskomattomia!!!  LORDI!!!!
- "Vanhana" fanina olin alkuun kauhuissani, että mitä Lordi aikoo? Euroviisuihin?..Mielipidettäni pehmensi Kilpi ja sen mukana olo, kovaa Suomiheviä ja miksei Lordikin?- Sitten iski uusi ajatus: "On aivan sama missä Lordi soittaa, jos on saumat, että siitä pidetään"..Yllättäin Putaansuulla olikin samat aatteet..
Itse rakastan Lordia bändinä ylikaiken ja olen rakastanut alusta saakka. Siitä alusta, jonka 2001 itse kuulin ja ensi levyn ostin sitten 2002. Siitä asti olen Lordia "palvonut". Muistan ensikosketukseni Lordiin ja se oli häkellyttävä: Näin Tv:stä Lordin esiintyvän ja keikalle tahdoin päästä, koska biisissä oli jotain  ja kauhujubinoissa , kaikessa ja jotain mitä olin kaivannut. Jos joku sytytti heti niin aikoinaan Kiss ja Iron Maiden ja aikuisempaa naista sitten Lordi. Rakastin Lordia heti ja vuosia ja ehdoitta. Kävin keikoilla, ostin levyt..Ja ensi kerran lähetin fanipostia kitaristi Amenille ja sain HENKILÖKOHTAISEN vastauksen herralta itseltään. Se oli 100% VARMASTI  Amenilta fanilleen, mulle! Lähetin vielä kiitosviestin. Hän nimittäin kirjoitti mun mainitsemista asioista  ja siitä tiedän jo , että kirjoitti itse mulle takaisin..
Mä oon saanut meiliä Lordin kitaristilta!!!
-Ette mitenkään arvaa, otinko paprukopion ja esittelenkö sitä?-
Se oli kova juttu mulle!
Lordia kun rakastan ylikaiken! Suurin unelmani olisi päästä tapaamaan  bändi ihan silmästä silmään. Päästä kosketusetäisyydelle ja sitten kysyä : Saisko Teitä monstereita halata? Rakastan hirviöitä! Ja keräilen kauhuleffoja.
En kaipaisi matkaa kaukomaihin tai paljoja rahaa = lottovoitto. Ainoa oikea unelmani on päästä tapaamaan LORDIA. Se on suurin unelmani. Ja päästä bändin kanssa syömään/olemaan joku kaksikin tuntia ja se olisi kaikkien unelmieni täyttymys. Ja nimmarit...Amen saisi kirjoittaa vaikka tissiin- tai no poveen vähän yläpuolelle. Mun "tisuihin" ei koske muut kuin mieheni. Ei edes AMEN. Mutta suukon Amen saisi kyllä! Ja mahtihalin ja fanin ehdottoman ihailun. Lordi saisi myös soittaa mulle lempibiisini, mieluusti. Ja se ei ole HRH. Eikä WYLAM. Ei BRS:kään. Mikä voisi olla? Se on Pet the Destroyer! Sen saisivat vetää mulle. Muistaisin varmasti ikäni sen vedon. Kuten koko treffit! Mr.Lordille en kuvittelisikaan muuta tarjoavani kuin parasta whiskyä ja muille..ÄÄh, Amen juo kaljaa ja samoten Kita ja Ox (kai), mutta Awalle jotain makeaa ja verenpunaista. Awan kanssa tahtoisin kahdenkesken jutella, että mites noitten poikien kanssa keikkailu? Ja jutella tyttöin kesken vähän ja uskoa salaisuuden miten rakastan AMENIA ja naisten erityissuosikkia, että olen pihkassa Ameniin..Mutta siihen se jää, olen naimisissa. Ja uskollinen, vaikka kyseessä olisi unelmieni täyttymys, Amen. Mieheni antaisi kyllä luvan suudella Amenia! Hän tietää miten tärkeä Lordi on mulle. Kuuntelenkin Lordia päivittäin. En silti suutelisi Amenia (suulle), halaus riittäisi ja olisin ikionnellinen, jos hän soittaisi Pet destroyeria riffeineen vain mulle. Ihanaa olisi ruokailla samassa pöydässä ja että mä olen Lordin kanssa.  Kuvia tahtoisin otettavan ja paljon Lordin kanssa! Mun silmistä näkyisi varmasti se loiste, joka niihin syttyy, kun saan jotain mukavaa aikaan  ja varmaan idioottimaisen onnellinen hymy! - Sama hoopo hymy näkyi varmasti, kun kesäkissa sai pysyvän kodin- Silloin tunsin itseni hyvin onnelliseksi. Tunsin voittaneeni jotain, vaikka kissahan siinä voitti ja pariskunta, joka otti kissan ja sai ihan uskomattomia vuosia tuon "nelijalkaisen lapsensa" kanssa. Mä vaan suosittelin heille tuota koditonta kissaa ja kerroin kissojen tarpeista ja hoidosta..ja he pärjäävät kissansa kanssa mainiosti ja kissa on heille todella rakas ja kaikki kaikessa. Mielestäni niin sen pitää ollakin, jokaisen elävän olennon joka kodissa elää sinne hankittuna. Eli ei pääse nyt irvailemaan pölypunkeilla ja niiden tappamisella.
4. ihmissusi | 2007-07-5 | Finnish
Joku aikuinenkin voi Rakastaa jotain bändiä yli kaiken, kaivata sitä festarikesäänsä  ja sen konsertteja, mitä vaan. Kaipuu voi olla kova! Itselläni se kohdistuu Lordiin, koska se on KOVA ja PARAS bändi.

Rajut metal-bändit ottavat paikkansa kyllä, vaikkapa Immortal nyt Tuskassa ja oli hyvää pittiä jne ja raisua pittiä, jossa itse olin.... Mutta Lordin paikkaa EI vie sydämessäni niin mikään. Rakastan Lordia ylikaiken ja ehdoitta. Lordi on maailman parasta musaa ja videot uskomattoman hienoja. Rakastan eniten kitaristi Amenia, jota ihailen varauksetta. Toiseksi eniten ihailen AWAA, naista bändissä!- Tosin ennen Awaa oli Enary, mutta onkin mutkikas juttu. Jos Enary löi Amenia turpiin, niin silloin en voi muuta kuin kauhuilla. Amenia? Eikä tajunnut, että Amenia ei lyödä? Enary on korvattavissa, Amen ei!! Magnumkin oli korvattavissa ja nyt Lordi  on paska, koska ei itse saanut soittaa siinä. kannattaa osata käsitellä sitä bassoa kuten OX ennenkuin alkaa hillumaan!
5. ihmissusi | 2007-07-5 | Finnish
Magnum ei osannut soittaa ja se on totuus. Tilalle otettiin osaava kaveri, OX ja sehän soittaa bassoa kuin oisi syntynyt se kädessä! - Ei voi edes verrata Magnumin hapuiluihin!- Ei voi puhua samana päivänäkään edes.

Lavalla, livenä on Amen ja Ox kuin yhtä ja mahtavaa kuunneltavaa ja katseltavaa ja huumoriakaan ei puutu. Pojat ovat niin yksi yhteen..Voiko vakavasti suhtautua BRS:ään, jos pojat lyövät nuppia taustalla yhteen? "Mr. Lordi nukkumatin takana"..Siinä kuitenkin hoilasi biisejä ja oli ikionnellinen Lordin livestä, ettei tosikaan. Rakastin Lordia kaikella fanin antaumuksella..
Rakastan Lordia MIELETTÖMÄSTI! Enarya en myöskään kannattanut pidemmän päälle ja mun mielestä Awa oli ja on LOISTOVALINTA. Awan hahmo on loistava ja Awa on satavarmasti monen Lordista dikkaavan miehen päiväuni. Itse antaisin tosin lähes mitä vain edes pienestä keskusteluhetkestä Awan kanssa..Ja jos Awa vielä suostuisi antamaan nimmarin. Ihaninta olisi oikeasti saada tavata koko bändi. Voi kumpa joku voisi joskus toiveeni toteuttaa.
Se on oikeasti suurin haaveeni maailmassa. Saada tavata Lordi ja viettää pari tuntia heidän kanssaan. Ja että soittaisivat mulle Pet the destroyer-biisin...tai mikä vaan kävisi! Mutta vanhempaa Lordia mieluusti kuulisin myös ja sitten se olisi: Icon of dominance, joka on aivan ihana biisi. Toinen ihana on The children of the night. Rakastan noita.

Ja ihan loppujenlopuksi saisi Lordi itse valita mitä soittaa..Kaikista biiseistä osaan sanat ulkoa ja rakastan niitä! Fanitus on varmaa..Olen Lordi-fani henkeen ja vereen.

KOSKA: Lordissa on jotain sellaista mitä muissa ei ole. Ja piste.

Ja Amen: Rakastan sua!! Halaus!
You're reading XIHA Life, the world's number one international community. Click here to sign up and join the crowd!

Reply: say something?The language of this topic is Finnish. My reply language:
smileysmileysmileysmileysmiley
Problems with the text editor? Make sure to use the latest version of your web browser. If you still have problems, you can try using the old text editor: Toggle editor
Upload a photo

xmlrss