Language settings
Language: English
Content: English
Invite friends to join XIHA Life: 50 XIHA Coins!

Make new friends,
Start your own blog,
Play free games,
Add your own photos,
...and much much more!

9 reasons to join XIHA Life

#3 XIHA gives you an unlimited photo album! Upload as many photos as you want. Use embeddded tools to enhance photo colors, crop, scale and rotate! It's the easiest and most complete online photo album available!
First name
Email
Valid email address required for registration.
Join XIHA Life
First name
Email
Valid email address required for registration.
1. anne | 2008-07-1 | Finnish
mun suosikkini elokuvissa ovat kauhuelokuvat.
Mitä karmivampi kauhuleffa on kyseessä, sitä mieluummin sen kattelen.
MM: Scream- sarja, eli Scream1,2,3. Sekä psycho1,2,3.
Ja sitten tykkään myös vankilaelokuvista.smileysmileysmiley
2. VIHAMIELINEN Kani | 2008-07-1 | Finnish
Itse kerään kauhuleffoja, nyt on 238 DVD:tä silkkaa horroria..Screamit olivat tosin humoristia, ei oikeaa kauhua. Makuasia.
Paras kauhuleffa ikinä..Hmm (miettii)..smiley tuota, tuota. Kyllä taitaa olla sittenkin Saw:t, joita on tehty neljä..Kyllä meinas mennä popcornit väärään kurkkuun monesti. Saw:t sisältävät kuitenkin äärimmilleen vietyjä erittäin raakoja kohtauksia, joten jos ei tykkää katella "veri+suolenpätkä-osastoa", niin jättää Saw:t suosiolla väliin. Saw:t siitäkin poikkeuksellisia, että jatko-osat toimivat!

Ja tottaihmeessä Hitchkock oli jännityksen ja kauhun mestari. Psykot ovat hyviä, mutta latistuvat kuten jatko-osissa tuppaa lähes aina käymään. Eli vannon ekan Psykon nimiin.

3. crazytiger | 2008-07-1 | Finnish
Kauhua on kiva katsella...Taitaa olla manaaja se mun suosikki, tosin en oo noita Saw:takaan nähnyt.
4. VIHAMIELINEN Kani | 2008-07-1 | Finnish
Oikeasti varoituksen sana etukäteen Saw-leffoista. Ne ovat äärimmäisen raakoja! Olen ainakin varoittanut. Ns: "ällökauhua" ja samalla kiduttavan piinallinen ihmispalapeli. 

Manaaja-leffat omistan toki ja ovatkin katseltavia. Manaajissa on vaan jälleen kerran se vika, ettei jatkot toimi ollenkaan.

Pälähti mieleen, kun sulla nappaa manaajat, niin nappaisivatko Omenitkin? (=ennustus). Mulla on niistäkin boksi ja sisältää viisi osaa. 

Poltergeistitkin on katselemisen arvoisia..

Ja tottakai Halloweenit ja Teksasin moottorisahamurhaaja (vanha leffa).
5. VIHAMIELINEN Kani | 2008-07-1 | Finnish
Saw.sta tuli vielä mieleen, että Saw 4:ssä on aivan loistomusavideo extroissa. X-Japan-bändin. Biisikin aivan huippu..
6. Lea | 2008-07-2 | Finnish
Ite tykkään kanssa kauhusta. Mitään muuta oikeastaan en edes katsele.
Sawit kolahtaa myös täällä. Myös kaikki muut kauhut menee. Tosin huonojakin on nähty.

7. Haju | 2008-07-30 | Finnish
Saw:t oli hyviä. Kaikki neljä jopa, mutta itse en kokenut kauhua ja pelkoa vaan inhoa, kun ne kohtaukset olivat pelkkää gorea.Kauhuelokuva on mielestäni sellainen, joissa se pelko on käsinkosketeltavaa ja johtuu siitä, että on samaistunut roolihahmoihin.  Saw:n ja Hostelien kauhu on pelkkää inhoreaktiolla leikkimistä. Paitsi Saw 2, joka oli poikkeus säännössä smiley. Ite tykkään erityisesti zombie-leffoista, mutta kauhu kuin kauhu kelpaa. Vaikkapa se hämiskauhu, mikä anarchoid? se olikaan. Niin ja huonoin kauhu on sellaista, jossa ei vois vähempää kiinnostaa miten hahmoille käy kuten Hills Have Eyes yms. leffoissa.
8. VIHAMIELINEN Kani | 2008-07-31 | Finnish

Inho/fyysinen pahoinvointi oli mullakin päällimmäisin reaktio Saw:ta katelles. Näytti niin oksettavalta..Mulla on nyt leffoja kasassa 245, muutama tullut lisää sit viime kirjoittaman.
9. Haju | 2008-08-3 | Finnish
Katselin tuossa muuten rinnakkain uuden ja vanhan version Texasin Moottorisahamurhaajasta. Ainoa mistä tykkäsin siinä uudessa oli, että siinä DVD:llä oli dokumentti, jossa taustoitettiin tarinaa ja kerrotiin mihin se alunperin perustu. Muuten se vanha voitti mennen tullen ton uuden.

Katsoin myös X-Filesin uusimman. Petyin aika lailla. Leffan nimi on aika pettävä, odotin ihan jotain muuta. Olisin halunnu enemmän rymistelyä ja kauhua. Tai siis olisin halunnu että olis edes ollu sitä rymistelyä ja kauhua. Jotain mitä niissä ensimmäisissä kausissa oli. Elokuva oli enemmänkin joku psykologinen jännäri.
10. Niina | 2008-08-4 | Finnish
Mitä mieltä ootte Emily Rosen riivaajasta, 28 päivää myöhemmin ja 28 viikkoa myöhemmin?

Itsekin innostuin vähän kun näin että X-files leffa mut jos siinä ei tosiaan tapahdu pahemmin mitään niin kannattaako käydä ees kattomassa? Et oliko vielä huonoaki huonompi näin sanoen?
11. Rokkihanska | 2008-08-13 | Finnish
mäkin pidän eniten kauhuleffoista, vampyyreista kertovat on erityisest mun suosikkejani. Just joku Kadotettujen kuningatar, Veren vangit,ne ei oo pelottavii yhtää mun mielest, mut ne on tehty hienosti smiley Ja kaikki muu hyvä kauhu menee, mä oon nii paljo nähny niitä etten jaksa luetella...

mut pari hyvää mä kerron:
Painajainen Elm Streetillä -leffat
Texasin Moottorisahamurhat
Hannibal
Uhrilampaat

Ihan klassikoita <3

Manaaja on musta ihan outo, kaikki sanoo että soon pelottava, mut miks mä en nää siinä mitään järkyttävää...ja mun mielest se oli viel iha alkuperänen minkä joskus katoin..

12. Shades of Nowhere | 2008-08-16 | Finnish
Jos kauhuleffoista pitää, kannattaa tsekata ainakin muutama loistava espanjalainen:
Tesis
[Rec]
The Devil's Backbone

Hakkaavat mennen tullen monet Hollywood-kauhut... Myös korealainen A Tale of Two Sisters on ehdottamasti katsomisen arvoinen!

13. Niina | 2008-09-6 | Finnish
Vampyyrileffat on kyllä minunkin suosikkeja, ehdottomasti...
Vielä pitäis katsoa kaikki vanhat klassikot läpi, mikähän monsteri-boxi se nyt olikaan...
Kuitenkin siinä on kaikki klassikot: Muumio, Dracula, Frankenstein yms, eihän ne mitenkään pelottavia ole mutta ihailen suuresti vanhoja mustavalkoisia kauhuleffoja,
ja on se kiva nähdä kuinka pitkälle on päästy esim. jostain 30-luvulta...

14. chrerry | 2008-11-4 | Finnish
Minäkin tykkään kauhuelokuvista ja olen nähnytkin suurimman osan jo luetelluista elokuvista. Parhain on ollut Saw 4

You're reading XIHA Life, the world's number one international community. Click here to sign up and join the crowd!

Reply: say something?The language of this topic is Finnish. My reply language:
smileysmileysmileysmileysmiley
Problems with the text editor? Make sure to use the latest version of your web browser. If you still have problems, you can try using the old text editor: Toggle editor
Upload a photo

xmlrss