Language settings
Language: English
Content: English
Invite friends to join XIHA Life: 50 XIHA Coins!
9 reasons to join XIHA Life
#9 XIHA is probably the friendliest online community in the world! Not only are the other members extremly nice, but the site management always responds to all requests and you are guaranteed a personal reply.
First name

Email
Sex
Valid email address required for registration.
Join XIHA Life
First name
Email
Valid email address required for registration.
1. Lauretta Ivy | 2008-03-27 | French
Salut!
En ce moment, CineCinéma organise un cycle Louis de Funèssmiley
Cela faisait longtemps que je ne m'étais pas autant bidonnée . Cet acteur est tellment magique, qu'il en devient intemporel. Ses mimiques auraient pu devenir ringardes, mais non: même plus de 30 ans après sa mort, il est toukours aussi drôle!smiley
J'ai eu l'idée de demander à ma famillle quel était LEUR de Funès: la grande vadrouille, les grandes vacances, le corniaud, le tatoué, rabbi jacob, ...
C'était à chacun son moment star dans la filmographie du génial petit chauve.
Alors je vous demande à votre tour : quel(s) est (sont) le(s) film(s) de De Funès que vous avez préféré(s), et pourquoi ?
J'attends vos réponses.
9 reasons to join XIHA Life

#4 XIHA has over 1000 great games for Mac and PC! Play all of them for free or use our secure online shop to buy deluxe versions to your own computer. New games added daily!
2. mamane159 | 2008-07-18 | French
mon louis de funes prefere est oscar
3. Ada Edu Régine Judite | 2008-07-21 | French
le tatoué, sans conteste !!!!smiley
4. Ragna | 2008-07-22 | Swedish
My favourite is the movie with all red headed people in one town. He was rich in the movie and every one tried to get money of him by showing how they are in need. Like when the red headed preast stod in his stol and every time he foreward he was near to fall down on LdF head. I don't know the tital but I like to it. This novie is helarius.

Mon favori est le film avec toutes les personnes rouge dirigée dans une
ville. Il était riche dans le film et tous essayé de les obtenir de
l'argent de lui en montrant comment ils sont dans le besoin. Comme
lorsque le rouge dirigée preast Stod dans son stol et chaque fois qu'il
s'est penché foreward il était près de tomber sur la tête LdF. Je ne
connais pas la tital mais j'aime. Cette novie est helarius. smiley
You're reading XIHA Life, the world's number one international community. Click here to sign up and join the crowd!

Reply: say something?The language of this topic is French. My reply language:
smileysmileysmileysmileysmiley
Problems with the text editor? Make sure to use the latest version of your web browser. If you still have problems, you can try using the old text editor: Toggle editor
Upload a photo

xmlrss