Language settings
Language: English
Content: English
Invite friends to join XIHA Life: 50 XIHA Coins!
9 reasons to join XIHA Life
#4 XIHA has over 1000 great games for Mac and PC! Play all of them for free or use our secure online shop to buy deluxe versions to your own computer. New games added daily!
First name

Email
Sex
Valid email address required for registration.
1. VIHAMIELINEN Kani | 2008-08-11 | Finnish
YKKÖNEN, ehdoton YKKÖNEN on LORDI, parasta HardRockia, koskaan, ikinä! En voi liikaa hehkutella edes. Kun vuonna 2002 kuulin ekan kerran Lordia, niin siitä asti on vakuuttanut mut kerta toisensa jälkeen, biisi toisensa jälkeen..Pelkkää parhautta. Loistavaa.

Eka biisi, jonka Lordilta kuulin oli Would you love a monsterman? Siitä paikasta levykauppaan..Oliskos Lordia? Sain kätösiini GET HEAVY-pitkäsoiton ja siitä se sit lähti, "urani" Lordi-fanina. En tiennyt Lordista yhtikäs mitään, olin vain kuullut sen biisin: "Would you love...
Se kuulosti niin rautaiselta..Sit näin bändin tyypit levyn kannesta..HIRVIÖITÄ, siistiä! Omaperäistä ja onpa mahtavaa..Siitä hetkestä katson faniuteni alkaneen. 
Luin kaiken mitä bändistä käsiini sain ja opin bändin silloisten jäsenten nimet/muuta asiaan liittyvää..Tuli musavideoita, jotka vakuuttivat tän kauhuleffa-faninkin heti paikalla.

Oma episodinsa tässä matkan varrella on ollut tuo euroviisurupeama ja silloisessa duunipaikassa mut tiedettiin kovaksi Lordi-faniksi, melkeinpä voi sanoa fanaattiseksi.."Joo, tiedetään ,et dikkaat, mut järki käteen, ei toi ikinä pärjää" tai "Voi kauhea, nyt kyllä saa Suomi hävetä silmät päästään"

..Turha sanoakaan, miten makeaa oli palata duuniin euroviisujen jälkeen.."Mitäs nyt sanotte?"
 .."ÖÖÖ, olihan se aika yllätys".

Itse löin kohtalaisesta summasta vetoa Lordin euroviisuvoitosta, koska uskoin siihen..Sain aika kivasti rahaa niillä kertoimilla..Itse en missäännimessä halua ajatella Lordia minään euroviisubändinä. Lordi on jotain aivan muuta. Mulle jo käsite.  

Siistimpää ei ole! Tätä mieltä olen yhä, vuonna 2008. Oon nähnyt Lordin livenä useita kertoja ja saanut vastauksia fanikirjeisiini..Rakastan Amenia, Lordin kitaristia, suosikkimonsterini. Kuuntelen Lordia päivittäin ja olin Oulussa Dark floorsin ensi-illassa tottakai. Minikeikkakin oli..Ehdin muutaman biisin aikana huutaa äänihuuleni tärviölle..Oli niin monta kuukautta, kun olin viimeksi nähnyt Lordin livenä, että repesin aivan totaalisesti melskaamaan. Se oli niin mieletöntä, kun dikkaa aivan kybällä.

..Ja mitä enemmän Lordin suosio Suomessa laskee, niin sen kovempi fani mä olen. Mä pysyn Lordin rinnalla. Enkä koskaan muutenkaan ole paskaakaan piitannut siitä mikä kulloinkin on "in". Muodostan ihan omat mielipiteeni..Kummasti tuli "Lordi-faneja" euroviisujen jälkeen..Missäs nuo "fanit" on nyt???

You're reading XIHA Life, the world's number one international community. Click here to sign up and join the crowd!

Reply: say something?The language of this topic is Finnish. My reply language:
smileysmileysmileysmileysmiley
Problems with the text editor? Make sure to use the latest version of your web browser. If you still have problems, you can try using the old text editor: Toggle editor
Upload a photo

xmlrss